niedziela, 17 stycznia 2016

Lunchboxy #12


Ja dopiero w tym tygodniu na dobre wdrożyłam się w pracę po świątecznej przerwie. Stąd też pierwsza w Nowym Roku porcja lunchboxów :)

Poniedziałek

kanapka z sałatą, papryką i fetą
pół banana
ćwiartka jabłka
1 marchewka
1 pomarańcza
koktajl ze szpinaku i kiwi (tylko - przepyszny!)


Czas przygotowania: 10 minut

Wtorek
zupa krem z pora i ziemniaków
brokuł z serem do zupy
kanapka z sałatą, serem i ogórkiem kiszonym
1 marchewka
1 kiwi
pół jabłka
pomidorki koktajlowe


Zupa krem z pora i ziemniaków
Na 4 porcje
zielona część z 2 porów
4 spore ziemniaki
noga od brokuła (można pominąć, ja akurat miałam)
sól i pieprz do smaku
pół kubeczka śmietany
Ziemniaki obieramy, kroimy drobno i gotujemy w wodzie w takiej ilości, aby 2cm przykrywała ziemniaki (bez soli). Dodajemy obraną i pokrojoną nogę od brokuła i pokrojony por. Gotujemy 10 minut. Blendujemy, doprawiamy i zaklepujemy śmietaną.
Podajemy z ugotowanym brokułem, serem, można dodać jeszcze grzanki lub podprażone ziarna dyni.

Czas przygotowania (z zupą): 25 minut

Środa
sałatka z sałatą, pomidorkami, ogórkiem, fetą, kukurydzą i oliwą
kanapka z masłem orzechowym z tego przepisu
koktajl z jabłka i truskawek


Czas przygotowania (bez masła): 15 minut

Czwartek
Domowa pizza z cebulą, papryką i pieczarkami
pół ogórka
duża marchewka
kanapka z sałatą, pomidorem i majonezem
3 ćwiartki jabłka


Czas przygotowania (razem z pizzą): 40 minut

Piątek
kanapka z serem, sałatą i papryką
pół banana
ćwiartka jabłka
marchewka
pomidor z cebulką i oliwą
racuchy


Czas przygotowania (bez racuchów): 10 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz