niedziela, 2 listopada 2014

Pancakes


To było moje kolejne kulinarne marzenie, aby zrobić pancakes - taką górę puszystych naleśniczków oblanych miodem... Dzisiaj po przebudzeniu już wiedziałam, co będzie na śniadanie!

Na 2 porcje jak na zdjęciu:
2 jajka
1,5 szklanki mleka
50g masła
2 szklanki mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 łyżki cukru
szczypta soli
Jajka roztrzepujemy, mieszamy z mlekiem i roztopionym masłem, dodajemy cukier i przesianą mąkę z solą i proszkiem. Mieszamy aby nie było grudek. Smażymy na rozgrzanej suchej patelni na średnim ogniu z obu stron.
Ja swoje polałam miodem, posypałam cynamonem a słodki smak przełamałam porzeczkowym dżemem otrzymanym od Oli - dziękuję!







 


2 komentarze:

  1. Ja robiłam pancakes z własnym syropem krówkopodobnym, ale z miodem jeszcze nie próbowałam ;) Muszę namówić męża!

    OdpowiedzUsuń