środa, 28 stycznia 2015

Burritos


Od dawna miałam ochotę na mięso mielone, a dodatkowo mam w szafce całkiem spory zapas czerwonej fasoli - stąd pomysł na burrito. Przyjęty z duuuużą aprobatą przez Męża :)


Na 6 paczuszek:
40dag mięsa mielonego
2 małe cebule
1 czerwona papryka
pół słoiczka koncentratu pomidorowego
puszka czerwonej fasoli
pół puszki kukurydzy
łyżeczka suszonego oregano
łyżeczka sproszkowanej czerwonej papryki
sól, pieprz
6 placków tortilli
6 łyżek startego żółtego sera
Mięso wrzucamy na rozgrzaną patelnię, podsmażamy, dodajemy posiekaną cebulę i oregano. Paprykę kroimy w grubą kostkę i dorzucamy na patelnię, solimy. Dusimy około 10 minut. Dodajemy koncentrat i pół szklanki wody oraz sproszkowaną paprykę i pieprz, mieszamy. Dodajemy fasolę i kukurydzę, smażymy jeszcze chwilę nie mieszając zbyt intensywnie aby fasola się nie rozpadła.
Wykładamy ciepłą masę na placki tortilli, zawijamy kopertę. Ja podsmażałam na grillu elektrycznym, potem posypałam serem i chwilę jeszcze potrzymałam na przymkniętym grillu aby ser się stopił. Można zawinąć, ułożyć na blasze, posypać serem i krótko zapiec.


Zimowy Obiad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz