wtorek, 20 stycznia 2015

Roladki z kurczaka


Pół dnia myślałam, co zrobić z tej jednej piersi zalegającej w lodówce... Nie chciałam jej kroić na jakiś sos do makaronu ani zapiekankę, a też nie widziało mi się panierować jej na kotlety... No i tak z również zalegających w lodówce suszonych pomidorów, bazylii i czosnku powstało pesto, którym posmarowałam cieniutko rozbite mięso i usmażyłam na oliwie ze słoika od pomidorów... Czy trzeba tu jeszcze pisać przepis?

Dla 2 osób:
1 pojedyncza pierś z kurczaka
2 suszone pomidory
5 listów bazylii
1 ząbek czosnku
2 łyżki oliwy
pół łyżeczki pieprzu
oliwa do smażenia
Piersi cieniutko rozbić. Pozostałe składniki poza oliwą do smażenia umieścić z blenderze i maksymalnie rozdrobnić.


Posmarować piersi, zwinąć w roladki i usmażyć na oliwie. Ja podałam z kaszą jaglaną.

Walentynkowe menu Niskokaloryczny styczeń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz