poniedziałek, 29 lutego 2016

Bar Sai-Gon Kuchnia Orientalna - ulubiony!


Stało się, a jakże! Musiałam w końcu opisać wszystkie ochy i achy co do tego miejsca. Choć jego wystrój pozostawia wiele do życzenia, strach wręcz zamówić coś tam, trafiając wprost z ulicy - jednak byliśmy już tam wielokrotnie o różnych porach i jeszcze się nie zdarzyło abyśmy byli jedynymi klientami - to o czymś świadczy :)

Pierwszą pozycją, którą uwielbiam jest zupa bambusowa z makaronem ryżowym, której porcja jak na zdjęciu (naprawdę ogromna!) kosztuje 7zł.




W zupie mamy mielone mięso, kapustę pekińską, szczypiorek, bambus, makaron ryżowy. Próbowałam tę zupę odtworzyć w domu, nawet całkiem mi się udało - efekt tutaj

Taką porcją można się najeść, ja jednak nie mogłam sobie jeszcze odmówić sajgonek (3szt - 6zł), z sałatą z kapusty pekińskiej i pikantnym sosem (1zł):


Sajgonki mają farsz z mięsem, marchewką, innymi warzywami, są smażone w głębokim tłuszczu - pyszne!

Mąż zamówił (za 14zł) kurczaka słodko-kwaśnego:


To jest naprawdę duża porcja mięsa, z ryżem i surówką z kapusty pekińskiej.

Z dań które próbowałam i naprawdę mogę polecić to kurczak lub wieprzowina 5 smaków, kurczak po wietnamsku (podawany na skwierczącym półmisku), kurczak curry, kurczak z kokosie (kawałki kurczaka w kokosowym cieście), po tajlandzku (z sosem warzywnym, pikantny).

Poniżej zamieszczam menu - ceny są naprawdę przyzwoite, na pewno jak za tak ogromne porcje. Ponadto nie raz zamawiałam dania na dowóz i czasem mam wrażenie że porcje na dowóz są jeszcze większe ;)



Lokal znajduje się w Pruszczu Gdańskim przy głównej drodze łączącej Gdańsk z Tczewem. 

Serdecznie polecam wypróbowanie lokalu - obecnie uważam że lepszego miejsca do zjedzenia w Pruszczu nie ma :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz